phone Spørsmål? ring oss 22 55 08 00

Vanlige spørsmål (FAQ)

Hvordan bestiller jeg?
De fleste produkter kan man bestille direkte gjennom å trykke på kjøp-knappen på produktsidene. Det går også å ringe (tlf. 22550800) eller maile ([email protected]) inn ordren. Den informasjonen vi trenger er hvilket produkt det gjelder, antall, størrelse, farger osv. Hvis dere har et ønske om logomerking trenger vi en vektorisert  trykkgrunnlag og ønsket trykkplassering. Utover dette trenger vi deres organisasjonsnummer, telefonnummer og e-postadresse, leveransadresse -og faktureringsadresse samt eventuelt ønsket leveringsdato. Når bestillinge er komplett så mailer vi en ordrebekreftelse.

Hvor lang leveringstid er det?
De fleste som bestiller ønsker sine julegaver levert i forbindelse med selve utdelingen, kanskje noen uker i forveien,  men dette er veldig individuelt. Ved bestilling sjekker vi om det er ønsket en leveringsdato. Om det ikke foreligger en ønsket leveringsdato, leveres julegavene til oppgitt leveringsadresse i løpet av en drøy uke.

Hvordan leveres varene?
Normalt sendes varene med bud via vår leverandørs kundenummer hos transportøren. Varene leveres på dør.

Tilkommer moms?
Ja, moms på 25 % tilkommer på samtlige priser med unntak av godteri/mat der momsen er på 15 %.

Tilkommer frakt?
Ja, frakt tilkommer.


Hvordan betaler jeg?
Vi sender faktura i forbindelse med leveranse av varene. Fakturaen kommer i egen forsendelse.

Selger dere til privatpersoner?
Nei, vi selger kun til bedrifter og foreninger.

Hva er minste bestillingsantall?
Det finnes ingen minste grense for hvor mange julegaver(gjelder de fleste gavene) man vil bestille utenom hvis man ønsker at de skal merkes med trykk eller brodering etc. Kontakt oss for mer informasjon hvis dette er tilfelle. Prisen vil variere avhengig av hvor mange julegaver dere ønsker å bestille. Kontakt oss for fullstendige priser i den kvantitet dere er interessert i så kommer vi tilbake med prisforslag.

Kan jeg få tilsendt en fysisk prøve innen produksjon?
Noen ganger er det vanskelig å se hvordan et produkt ser ut ved å besøke vår webside. Vi sender derfor gjerne ut prøver slik at dere kan se hvordan produktet ser ut i virkeligheten. Prøvene må deretter returneres til oss, alternativt så fakturerer vi dere.

Tilbyr dere returrett?
Nei, normalt tilbyr vi ikke returrett. Ved reklamasjon må vi kontaktes innen 10 arbeidsdager for at anmerkningen skal være gyldig.

Har dere et showroom der man kan se deres produkter?
Vi har et lite showroom med en del av varene. Ta kontakt så kan vi avtale et møte hvor jeg kommer ut med noen av produktene hvis dere holder til i Oslo området.

Øvrige salgsvillkår
    Vi reserverer oss for eventuelle feil på webbsiden og i kataloger.
    Vi forbeholder oss retten å endre på priser eller villkår under websiden eller katalogoens gyldigheetstid.

Ring så hjelper jeg deg!

Har du et spørsmål? Ring Stian som kan svare på vanlige spørsmål.

Ring oss på:
22 55 08 00

E-post: [email protected]